Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας και στείλτε μας ερωτήσεις ή ενημερώσεις στο: infosatelitegr@gmail.com

Translate

Ανοιχτή επιστολή προς ΟΜΣΕ και κάθε αρμόδιο: "Δεν μπορούμε να εργαστούμε"!

melissokomoi-kinhtopoihsi

Αναδημοσιεύουμε την ανοιχτή επιστολή του μελισσοκόμου Γιάνννη Κόλλια όπως αυτή δημοσιεύθηκε στα κοινωνικά δίκτυα και με την οποία αναδεικνύει τα μείζονα προβληματα που αντιμετωπιζει  στην άσκηση του επαγγέλματος μας!

Λέγομαι Γιάννης Κόλλιας και είμαι επαγγελματίας μελισσοκόμος από την Θήβα! Μεταφέρω τα μελίσσια μου σε περιοχές της Βοιωτίας Εύβοιας και Λακωνίας,από τον Απρίλιο μέχρι τον Νοέμβριο! Η βασικότερες νομές για μένα είναι το έλατο και το θυμάρι. Δευτερεύουσες το πεύκο και ο κάμπος. Με το απαγορευτικό που μας έχουν επιβάλλει κάθε μέρα, η άσκηση της μελισσοκομίας στην περιοχή μου είναι αδύνατη!

Πιο συγκεκριμένα. Από τις 15 Ιουλίου μέχρι και σήμερα, αν έπρεπε να είμαι νομοταγής ως πολίτης, θα μπορούσα να δουλέψω στα μελίσσια μου μόνο 6 μέρες και μάλιστα τις 3 από αυτές μόνο μέχρι τις 10 το πρωί!  

Έκανα τρύγο στα έλατα με απαγορευτικό! Έκανα εξάχνωση με απαγορευτικό! Έκανα επιθεωρήσεις με απαγορευτικό. Έκανα τρύγο στα θυμάρια με απαγορευτικό και δυο τσιλιαδόρους! Καπάκι εξαχνώσεις με απαγορευτικό.

melissokomos

Πήγα στα βαμβάκια και είπα να ρίξω μια ματιά να δω πώς πάνε! Για κακή μου τύχη, περιπολικό της αστυνομίας περνά και σταματά! Μαζευτα και φύγε! τώρα! ... σιγή από μέρους μου για να ακούσω το πρόστιμο. Εκείνοι,  οι αστυνομικοί, ξεκινούν και φεύγουν! Μένω με μια βαθιά υπόκλιση με το χέρι στην καρδιά, ως ευχαριστώ που μου την "χάρισαν"! Ως πότε όμως; Ως πότε η εργασία μου θα είναι παράνομη; Ως πότε θα καρδιοχτυπώ κάθε φορά που πρέπει να εργαστώ; Ως πότε η ανικανότητα μιας κυβέρνησης ,θα κρατά ομήρους όλους τους μελισσοκόμους της χώρας;  Δεν πάει άλλο! Ξυπνάτε! Έχουμε τόσα προβλήματα ως κλάδος. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορούμε να εργαστούμε! Και επειδή όλη η Ελλάδα δεν έχει τις ίδιες καιρικές συνθήκες, νομίζω ότι λίγο σας νοιάζει για το ανατολικό κομμάτι της, που έχει συνεχώς απαγορευτικό!

Ούτε τα οκταευρα σώζουν την κατάσταση ούτε τα εικοσαευρα για τις κυψέλες. Αν δεν μπορούμε να δουλέψουμε δεν υπάρχει ελπίδα. Ήδη μέσα στην Εύβοια γίνονται οι πρώτοι τρυγοι με απαγορευτικό! Πού θα πάει αυτό; Παράνομοι στην δουλειά μας;

Αν είστε ανίκανοι να λύσετε τα προβλήματα παραιτηθείτε! 

Προτείνετε λύσεις.

Να έχουμε όλοι πυροσβεστήρες μαζί μας!

Να έχουμε βαρέλια και κουβάδες με νερό!

Να έχουμε ακόμα και δεύτερο άτομο ως υπεύθυνο πυρασφάλειας! Αλλά όχι απαγορευτικό! Όχι απαγόρευση εργασίας... εκτός αν πέσει χοντρή αποζημίωση. Αστειεύομαι με αυτό το τελευταίο για να ελαφρύνει η ατμόσφαιρα!

Από εδώ και στο εξής προσωπικά δηλώνω ότι: Δεν θα λαμβάνω υπόψη μου τους χάρτες της πολιτικής προστασίας και θα προσέρχομαι στον τόπο της εργασίας μου οπότε χρειάζεται. Η μοναδική μου μέριμνα θα είναι, να έχω μαζί μου πυροσβεστήρες και νερό αν χρειαστεί.

Όταν η αδικία γίνεται νόμος, η ανυπακοή είναι υποχρέωση των πολιτών!

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου με αναφορά στο EL00044 και με ενεργό link...

Για ποιοτική ενημέρωση στηρίξτε το EL00044, κοινοποιήστε τις αναρτήσεις μας κάντε like κι ακολουθήστε την σελίδα μας στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Χρήσιμες αναρτήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *