Επικοινωνία

Επικοινωνήστε μαζί μας και στείλτε μας ερωτήσεις ή ενημερώσεις στο: infosatelitegr@gmail.com

Translate

Η μαγεία στην κυψέλη σε ένα video


Πλησίασα πρώτη φορά σε μια κυψέλη όταν ήμουν παιδί. Πλησίασα σιγά σιγά με μια αίσθηση ηρεμίας χωρίς φόβο αλλά από περιέργεια.
 
Πλησίασα τόσο πολύ που έκατσα δίπλα τους. Μπορούσα να βλέπω όλη την δραστηριότητα στην σανίδα πτήσης από απόσταση μερικών εκατοστών. Τις παρακολουθούσα πολύ ώρα!

Μπορούσα να τις βλέπω να επιστρέφουν γεμάτες γύρη, να  ξαναβγαίνουν, να κάνουν κύκλους και να φεύγουν προς μια κατεύθυνση! 


Μαγεύτηκα αλλά δεν είχα ιδέα ότι αυτή η μαγεία είναι η μελισσοκομία.

Τα χρόνια πέρασαν οι μνήμες έφυγαν. Έφυγα και εγώ για κάποια άλλη πόλη!

Πολλά χρόνια μετά, έχοντας με την παρότρυνση ενός φίλου πήρα μια κυψέλη. Για δοκιμή και σχεδόν από περιέργεια .

Μόλις είδα τις μέλισσες να βγαίνουν από την σανίδα πτήσης όλα ήρθαν ξαφνικά στην μνήμη μου! Αισθάνθηκα σαν να κάνω μια βουτιά στα παιδικά μου χρόνια.

Ήμουν τότε  στην τετάρτη δεκαετία της ζωή μου με σπουδές και με καλή δουλειά, όμως για πρώτη φορά στην ζωή μου ήξερα τι θέλω να κάνω όταν μεγαλώσω!

Οι μέλισσες είναι καταπληκτικά πλάσματα. Δείτε ένα εκπληκτικό ντοκιμαντέρ για την μέλισσα και την μαγεία στην κυψέλη

 

Για να βλέπετε άμεσα τις αναρτήσεις μας ακολουθήστε την σελίδα μας στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Χρήσιμες αναρτήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *